background

lördag 27 november 2010

Vågade mej ut.

Jag vaknade kl halv 12?!?!
Fick smärre panik faktiskt, men skit va skönt. Ingen klocka, inga barn.
Har inhandlat paket till min son. Jag gick faktiskt ner på stan. Sen blev jag lite otippat bjuden på sushi av världens bästa D. GOTT!! Vi har pratat om det länge. Efter det va jag faktiskt tvungen att vila? Så vi bäddade ner oss med en film. Mysig och behövligt för oss båda tror jag! Hahaha..

Kvällen har jag spenderat med mina två största kärlekar som kom hem vid kvart i fem. Vi har ätit lördagsmiddag, å Melker stekte deras chickybits :)
Jag somnade till bolibompa å vaknade lagom tills dess att dom somnade. Typ nyss strax innan Så ,mycket bättre började. Nu har jag soffan för mej själv. Å jag ska njut av att ha barnen i sina sängar, tända ljus å September.

Lördag.

Puss å kram mina hjärtan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar