background

fredag 26 november 2010

Kvalitets tid!

Min bästaste Jenny.
Vilken kväll.. Gud vad vi har ätit! Å skrattat. Å bara varit vi. Sådär som man bara kan vara med vissa.
Vi har inte ens somnat till en enda gång. Haha..

Vi har njutit till Jay å Olle.. Jag älskar Olle.
Tyvärr tycker jag att det är en skandal att Linnea fick åka. Hon är fantastisk. Musiken kanske inte är den vanligaste. Men hon är en stjärna. Hon är muisik.

Jenny fick åka hem med två kassar som togs rakt ur mitt hjärta, och det gjorde inte ens ont. Det är till kräket och jag älskar kräket redan nu.. Hur ska man orka vänta tills april?
Jag e så lycklig för eran skull..

Snart ska jag krypa i säng.. men jag har slut på Edward!!!! KAOS!

Imorgon är det barnledig lördag.. iaf tills på kvällen. Då kommer dom hem igen. Det är sjukt vad tyst det är utan dom..

Tror jag ska ta en tur på julmarknaden i stan. Om jag orkar visa mej. Ser ut som skit..
Eller rättare sagt, jag ser ut som jag känner mej. Kroppen verkar genomgå nån reningskur.. BLÄ!!

Tänk att bara för att jag vet att jag får må dåligt å vara trött så har det slagit ut mej totalt. Ibland kanske envisheten tar en lite för långt för ens eget bästa. Men.. what the heck. Jag e ju inte död :D
Å jag e stolt över min envishet.

Puss å godnatt på er mina hjärtan!

På måndag så får nog den här läggas i vila ett tag. Vi får se. Jag e så lycklig över min nya blogg.
Men funderar på att ändra namnet till Kärlek, kaos å dammtussar.. Skippa underlinen..

Vad sägs om det?

Godnatt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar