background

tisdag 23 november 2010

JAAAAAAAAAAAAAA!

Fick kallelse till BUP idag.. Vi ska dit på tisdag. På hans födeledag. Å få medicin!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Han skiner som en sol! Å jag e så lättad.. hittills har dom ju gjort det dom sagt.. GILLART!

Har krupit ner i sängen. Med Edward på sängbordet.. mina vänner på datorn.
Kommer nog somna snart... läkare å provsvar imorgon bitti. Utv. samtal på skolan.. Å försöka hitta present till WIlle.

JAg har tackat ja till den andra bloggen.. Får se om jag orkar både och..
Jag måste säkerligen kräkas av mej.. Å det kan jag inte där.. Så då blir det här :)

Men ni följer väl med mej? Hoppas...

Nu funderar jag på namn...
Förslag?

Maila..
champagne.lady@live.se

Jag ska blogga om ensammammalivet, barn, singel, adhd, å vardag..
Typ som här men mindre intimt å mer strikt..

Jag har MASSOR av ideer. Å jag gillar utmaningen.
Ny energi!

Puss på er..
I natt ska jag inte drömma mardrömmar å sova mer än 4-5 timmar...

Förresten... :(

Igår.. innan jag åkte. Wille hade en riktigt dålig dag. 5 minuter innan jag åkte bet han mej i armen. Jag har ett stort blåmärke idag. Frågan är om det gör mest ont i hans eller mitt hjärta?! Armen känns inte alls om man jämför..

Puss igen..

2 kommentarer:

  1. Puss, hjärtat! Bara du inte hoppas för mycket!
    /Mamma

    SvaraRadera
  2. Jo mamma! Jag VET att det kommer bli bättre. Man måste tro... Puss!!

    SvaraRadera