background

onsdag 24 november 2010

Har fått FYSISK diagnos.. :D I knew it!!!

Akut järn anemi..

Japp!
Det är det jag har.. å det är tydligen ingen lek :S
Ska dunka i mej massor av järn i två veckor å sen äta i 3 månader. Provtagningar var 4:de vecka å alltihop igen om 3 månader..
Efter det får vi se.. men jag kommer nog få äta det ett tag.

Men jag e glad!!! Jag vet varför. Alla symptom gick med under diagnosen.
Å mest är jag glad över att jag inte åt dom anti depressiva jag fick utskrivna.. Jag visste att det va nåt annat.
Sen att jag har huvudet fullt. OH YES! Men det är annat. Å om man e så slut å trött som jag varit så snurrar allt mer, fortare å snabbare.. MEn om jag e pigg å klar så kommer jag orka ta tag i det med.

Men först.. sjukskrivning.. ?! Kommer vara rastlös imorgon! Men men.. nu har kroppen sagt ifrån på riktigt. Åven om det inte är mitt eget fel helt å hållet.

NU ska jag mysa med mina barn..
Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Och det är så skönt att det finns en förklaring! Sov gott, gumman! Puss från din mamma

    SvaraRadera
  2. Ja.. helt underbart.
    puss mamma. Sov gott, jag älskar dej!

    SvaraRadera