background

torsdag 25 november 2010

Dag 1.. Trött.

Sov igår till bolibompa.. ovanligt :P
Somnade på soffan. Blev väckt av min äldsta å vi hoppa ner i min säng istället. Tog lite tid att somna..
Upp å körde barnen. Soffan.. Vaknade precis.. Har sovit i nästan 4 timmar..

Å jag lovar jag e TRÖTT fortfarande! Jag får ju vara det! Eller rättare sagt, det vore nog konstigt om jag INTE va det.
Det finns morgnar jag känt att nu stannar jag inne i en vecka under täcket. Gå i ide i en månad. Jag har med ren envishet tagit mej till jobbet. Därför att man sjukskriver sej fan inte för trötthet!!!Då får man se till att sova mer! Vilket jag oxå gjort.

Det har faktiskt funkat att jobba. Även om dom sett på mej att allt inte varit som det ska. Å det har jag ju oxå sagt.

Men nu jobbar jag inte.. vilket är extremt lugnande. Samtidigt som jag e rastlös så är det skönt. Jag vet att jag kommer bli frisk. Pigg. Å iom att jag e hemma så kommer jag bli det fortare..
Bli Linda.. Även om det kommer ta tid tills allt e som det ska..

Iaf.. jag googlade på det jag har. Å det va så mycket som bara gick upp för mej. Jag vet varför jag har det.
Å jag vet varför jag inte har druckit kaffe. Kaffe hämmar kroppen att ta upp järn. Min kropp har talat om genom att göra mej illamående. Precis som när jag va gravid. VILKET JAG INTE ÄR!!!!

Just nu känns det så där... Jag hade ju lagt upp min egna taktik för att bli piggare. Vilket innebär lite träning å mindre/nyttigare mat. Hade köpt hem mina shaker å skulle börja promenera ordentligt.. tagit fram pilatesbollen. Men nehe..

Jag får lugna mej. Tills efter jul. Jag får väl vara julgrisen jag :D
Nu måste jag äta.. För att bli frisk. Konstigt det där.

Ska snart iväg å handla kött å lax.. å frukt å grönt. Min nya diet. Eller helt vanlig mat kanske det heter! hahah!
 Frågan e vad barnen säger.. dom som hatar kött. jaja..
Jag får väl äta det själv?!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar